aaaaŻaglowce Świataaaaa
dyfer most dyferencjal duża głowa bmw e30 e34 e36 compact szpera ! Witam. Mam do sprzedania dyfer od bmw e30 duza głowa o przełożeniu 4.10 wiec bardzo mocny i wytrzymały razem z kielichami i czujnikiem predkości. 100% sprawny a sprzedaje bo po co ma leżeć. za dopłatą moge zaspawać lub zamontować szpere 25% Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbRAol.html
Szpera dyfer most BMW e30/e34 25% 40% duża głowa Witam
mam na sprzedaż nowo złożony dyfer (nowe płytki cierne fv za plytki) ze szpera płytkową o zacienieniu 25% pasujący do BMW e30 lub e34 duża głowa.
Adapter (lapa) do e30 widoczna na zdjęciu za dopłata 240 zl
Możliwa wysyłka pocztą 90 zl
Customowa szpera możliwa zmiana napędu na inne przełożenia
np. 2,65 2,79 2,93 3,15 3,25 3.46.3,63,3,73 3,91 4,45
Możliwe spięcie 25% 40% a nawet 60% za dopłatą.
Wykonuje również bardzo wytrzymałe elektroszpery.
Bardzo proszę o telefony po godzinie 17:00 odpowiadam na maile i wiadomości. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7rJS5.html
BMW e30 m52b28 drift Poznań Witam, mam na sprzedaz e30 po kompleksowym remoncie i przygotowaniu pod drift.
Auto posiadam 2 lata, ale tej zimy zostala rozebrana do golej srubki, zostalo wymienione wszystko co tego wymagalo oraz dodatkowo doszlo wiele nowych modyfikacji. Zostala rowniez na nowo pomalowana.
Wszystkie prace, na naprawe wysokim poziomie wykonala firma
Husaria Customs.
https://www.facebook.com/husaria.customs1/?fref=ts
Wnetrze:
-drewniana kierownica momo
-2x nowe fotele Mirco (s3 i GTS)
-2x nowe pasy takata
-hydrauliczny reczny Silver Project
-pelne wnetrze, dywan uciety za fotelami.
-klatka zgodna z zalacznikiem J (plus zastrzaly do kielichow, krzyże w drzwiach) wykonana w Pyra Motorsport, wiec oczywiście daleko jej do ideału i estetyki, ale do zawodów dopuszczają. Papiery od klatki ma właściciel warsztatu, moze kolejnemu właścicielowi uda sie je od niego odzyskać.
-aluminiowy zbiornik paliwa wraz ze swirlpotem i dwoma pompami.
-wskazniki: temp oleju, temp wody, cisnienie oleju autogauge.
-glowny wyłącznik pradu (hebel)
Zawieszenie:
-przod amortyzator z gwintu MTS z duzo twardsza sprezyna
-przednie wahacze z e36, przedluzone, z nowymi sworzniami
-wszystkie gumy, tuleje wymienione na poliuretan
-regulowana belka tylna,
-amortyzatory tyl obecnie MTS z compacta, ale dorzucam w pakiecie gwint ze skyline firmy HSD wraz z tulejkami potrzebnymi do montazu, oraz poduszkami strong flexa.
-szpilki plus dystanse 20mm
-magiel z e36
-przespawany was zwrotnicy
-nowe drazki e30
-nowe tarcze i klocki, zaciski po regeneracji.
-silnik podniesiony maksymalnie do gory (na tyle ile sie da, zeby moc zamknąć maskę), wiec o miskę nie trzeba sie az tak bać, ale w razie czego jest tez płyta pod motorem(blacha 10mm)
Naped:
-silnik m52b28, z anglika e36 w automacie (naprawde zdrowy i wyjatkowo wytrzymaly) Olej zawszze valvo vr1 10w60, swap wykonany porządnie, wszystko jest, wszystko działa, diagnozowanie przez obd działa.
Nowe świece, nowe czujniki położenia walka i wału.
-skrzynia z m52b25, ze sprzeglem na tarczy 240mm obitej kevlarem (przyjmuje wszystko)
-dyfer duza glowa 3,45 z duzymi polosiami.
-wydech seria z m52b28 z katami
-wgrana mapa z m3 USA (s52). Odczuwalna poprawa w osiagach, a do tego szybka odcinka jak w m50.
-chlodnica 324td plus wentylator e34 przed chłodnica oraz mniejszy za chłodnica z fmic.
-dolot airbox simota
-shortshifer
OC do 27.03.2017
Badanie techniczne do 23.05.2017 Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgh0xt.html
BMW Seria 3 BMW E30 318 IS BMW Challenge kjs rajd RO rallye Auto w specyfikacji klasy Hobby cyklu BMW Challenge
SILNIK
M42B18 po generalnym remoncie
-Szlif wału + panewki
-Kompletna regeneracja głowicy (prowadnice, gniazda zaworowe, uszczelniacze, plan)
-Pierścienie
-Nowy kompletny rozrząd z ASO - Faktura
-Wydech PSS Precision Sport Service z nierdzewki pełen przelot + końcowy
-Wkładka filtra powietrza K&N
-Zalany olejem Valvoline VR1 10W60
-Poduszki silnika Poliuretan
-Płyta pod silnik stalowa gruba 4mm
-Duża chłodnica z E36 z elektrycznym wentylatorem
-Lekkie koło zamachowe
-Przebieg 600km
BUDA
Rok produkcji 1990
-Buda zdrowa
-Klatka wg zał. J z zastrzałami do kielichów
-Rozpórka przód
-Ciemne szyby boczne tył i tylna
-Waga 1070
ZAWIESZENIE I NAPĘD
-Bilstein B6+Eibach (ustawione na dziurawy asfalt)
- Dyfer duża głowa 4,45 + szpera 25%
- Skrzynia E36 + short shifter
- Magiel E36
-Tuleje wahaczy przód acentryczne
-Poliuretan na belce i wahaczach tył oraz mocowanie dyfra
HAMULCE
-Przód tarcze ATE powerdisc, klocki ATE
-Tył tarcze ATE, klocki ATE
-Hydrołapa na oddzielnych zaciskach
-Płyn hamulcowy DOT 5.1
Drugi komplet nowych klocków ATE na przód i tył
WYPOSAŻENIE
-Brakująca lampa przód :)
-Fotel kierowcy Bimarco Futura (aktualna homologacja do 2016), pasażera Bimarco Expert (utracona homologacja)
-Pasy 3" 4 pkt Sandtler z utraconą homologacją
-Kierownica zamszowa RRS (nie chińczyk) + naba
-Wskaźniki ładowania, temperatury oleju, ciśnienia oleju
-Szpilki kół
-Lampka dla pilota
-Siatka na kaski
-Stelaż na koła zapasowe 2szt (nie przykręcony)
-Elektryczne lusterka
-Gaśnica 2kg
INNE
-OC do 04.2017
-BT do 08.2016
-Drugi silnik w częściach
-Chłodnica mała
Sprzedaje na oryginalnych BBS-ach R15 z Federalami
Dodatkowo dokładam:
-BBS VW 4szt z zimówkami
-BBS BMW 4szt z deszczówkami Profil
-4 x alu Gwiazdy (czerwone) z jakimiś oponami do upalenia
Na części posiadam faktury.
Auto w pełni gotowe do sezonu.
Więcej szczegółów telefonicznie. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg9aW9.html
BMW Seria 3 BWM e30 youngtimer, SWAP BWM e30 youngtimer, SWAP, 220 koni mechanicznych
Mam do sprzedania BMW e30 z 1988 roku. Samochód w bardzo dobrej kondycji.
W autku zostało wprowadzonych kilka zmian:
Silnik:
-Zmieniony z seryjnego 1,6 na 3,5 z kultowej bmw CSI 635, silnik który słynie ze swojej mocy i nie zawodności, sprawdzony, wymienione wyeksploatowane elementy, chodzi bez zarzutów, nie brak mu mocy, legitymuje się mocą 220KM przy małej masie pojazdu daję prawdziwą frajdę z jazdy,
-układ chłodzenia został zmieniony, włożona duża chodnica, nie ma problemów z grzaniem się w największe upały,
-układ dolotowy z filtrem stożkowym i doprowadzeniem powietrza z przodu (w dolnym spoilerze)
Skrzynia biegów:
-także od CSI 635(manualna, pięciobiegowa) , plus poprawione sprzęgło, short- shifter,
-dyfer + szpera 25 procent od m-ki
Zawieszenie:
-przód i tył firmy KONI do e30, nie gwint a lekka gleba, delikatny negatyw
-rozpórka górna z przodu
Koła:
- 16(stki)/szeroki rant, felgi bez widocznych wentli , opony w bardzo dobrym stanie 215/40
-hamulce przód tył tarczowe,
Światła :
-wymienione na angel-eyes firmy depo z krzyżami,
Wnętrze:
-całe nowe fotele obszyte skóra fajnie trzymają, wybite emblematy BMW na wszystkich zagłówkach
-nowe obicia na drzwiach, kierownicy i dźwigni zmiany biegów, całośc wnętrza wykona profesjonalnie, dodatkowo wszystkie szwy zrobione niebieską nicią, wykładzina na podłodze i reszcie wnętrza wymieniona na nową, całośc pięknie się prezntuje
-radio alpine plus dodatkowe głośniki, może mocno zagrac
- elektryczne szyby, szyberdach, i lusterka boczne,
-centralny zamek z pilotem,
-dodatkowy wyłącznik prądu,
-dodatkowy zegar pokazujący ciśnienie oleju,
-zegar prędkościomierza wyskalowany do 300 km/h,
-lakier w bardzo dobrej kondycji,
-spód samochodu sprawdzony i zakonserwowany,
Ważne OC i przegląd do marca 2017r.
Samochód nie jest użytkowany na co dzień. Od jesieni do lata samochód nie jest użytkowany stoi w garażu i w miarę możliwości jest dopieszczany. W planach był montaż turbiny ale to już może nowy właściciel. Do samochodu do rzucam inne światła do dolnego zderzaka i jeszcze parę części.
Zapraszam do obejrzenia na miejscu poważnie zainteresowane osoby. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgCccr.html
BMW Seria 3 DRIFT kompresor supercharger 390KM/510NM Samochód zbudowany od podstaw zaczynając od sprowadzenia samochodu z niemiec poprzez wszystkie modyfikacje, od początku w jednych rękach także znam jego całą historię oraz najmniejszą modyfikację.
Buda :
-dokładka IS
-zapinki maski typu aerocatch
-customowy lakier nadowzia
-szyby z poliweglanu
-Nakładki progowe by Swagier
-Poszerzenia wykonane ze stali
-lotka mt 2 custom
-dodatkowe światła stop (led) na przodzie i tyle
-wszystkie lampy
-możliwie odelżona
Posiadam również zderzaki w kolorze nadwozia, które dokładam do samochodu.
silnik :
-m60b40 bez vanosow
- wydajniejsze wtryskiwacze
-wystrojony na ecu master det 3 z map sensorem
-supercharger Vortech V1
-wymienione wszystkie uszczelki przed wlozeniem do auta
-olej wymieniany co 3 rundy motul 15W-50
-customowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z x-pipe
-dodatkowa chłodnica oleju
-wiatraki elektryczne
-sylikony FMIC
Moc i moment: 386KM/512NM przy doładowaniu 0.47b (chętnie udostępnie wykres)
uklad napedowy:
-skrzynia 5b
-sprzeglo nowe o średnicy 260mm z lekkim kołem (takie jak V8 6b)
-dyfer duza glowa
Wnetrze :
-klatka zbudowana według załącznika J dodatkowo rozbudowana
-2 kubelki Mirco z homologacja FIA
-podloga kierowcy i podstopnica by Swagier
-mocowania fotela by Swagier
-system gasniczy + gasnica ręczna
-Ultrashifter SWAGier
-hamulec hydrauliczny reczny Swagier "Gladiator"
-dodatkowy wskazniki doładowania oraz temp. oleju
-wylacznik pradu (również zewnętrzny)
-panel z włącznikami (pompy, wiatrak)
-Kierownica TurnOne
-pasy 5 punktowe OMP z homologacja FIA
-akumulator w obudowie przeniesiony na tyl
-całe wnętrze wymalowane na czarno
Uklad hamulcowy :
-przod : tarcze wentylowane i nawiercane Zimmerman Motorsport e36 328
-tyl: nowe klocki Sparco i tarcze
-dodatkowy, osobny układ hamulcowy dla ręcznego
Uklad paliwowy :
-przewody w stalowym oplocie
-aluminiowy zbiornik paliwa ok 50 litrow w bagazniku + swirlpot by Swagier
-wydajne zewnetrzne pompy paliwa + filtr
Zawieszenie :
-komplet poliuretanow STRONGFLEX
-zawias K-Sport wersja Drift, megapancerny z płynną regulacja twardosci i wyskosci
-camber plates
-belka tylna od compacta z frezowana regulacja kąta
-wahacze przod skret bliżniaczy z DRIFT WARRIORS (brak problemów przycinaniem kierownicy, padjącymi pompami i przekładniami)
-dodatkowa chłodnica płynu wspomagania
Kola :
Przod : Motorsport M3 215/40/17
Tyl: Motorsport M3 225/40/17
E30 jest zarejestrowana i ubezpieczona, także nie ma problemu z wyjazdem na zagraniczne rundy. Przed sezonem zregenerowany został kompressor oraz wymienione wszystkie uszczelnienia. Dodatkowo założone nowe kompletne sprzęgło z lekkim kołem oraz nowa skrzynia biegów. Krótko mówiąc auto jest w pełni przygotowane do sezonu.
Ponadto na bieżąco serwisowany, wymieniane wszystkie zużyte elementy zawieszenia, płyny eksploatacyjne itp. Autem śmiało można startować w każdej z polskich oraz europejskich lig gdyż posiada wszystkie wymagane elementy i homologacje.
Chętnie opowiem więcej o samochodzie i odpowiem na wszystkie pytania przez telefon. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgShvx.html
BMW Seria 3 E30 2.5 M50b25 Drift BMW E30 m50b25 żeliwny blok 192 konie, zawieszenie przód konwersja z E36 na 5x120, potężny skręt, nowy gwint dwie regulacje wysokosc o twarsosc, dyfer duza głowa - spaw na 100 pro, grube półośki, magiel z e36 1.5 skretu, serwo V8, wisko waskie tds, fotel kubełkowy, pasy 4 pkt, kiera Momo, idealna baza pod turbo (400ps) Przeglad i Oc wazne. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgMKUj.html
BMW Seria 3 DRIFT 340 V8 Kompresor Supercharger 390KM/512NM Samochod zbudowany od podstaw i od samego początku w moich rękach od zakupu w Niemczech, przez rejestrację do dokonanych modyfikacji.
Ponizej lista modyfikacji :
Buda :
-dokładka IS
-zapinki maski typu aerocatch
-customowy lakier nadowzia
-szyby z poliweglanu
-Nakładki progowe custom
-Poszerzenia wykonane ze stali
-lotka mt 2 custom
-dodatkowe światła stop (led) na przodzie i tyle
-wszystkie lampy
-możliwie odelżona
Posiadam równiez zderzaki w kolorze nadwozia, które dodaję do auta.
silnik :
-m60b40 bez vanosow
-wydajniejsze wtryskiwacze
-wystrojony na ecu master det 3 z map sensorem
-supercharger Vortech V1
-wymienione wszystkie uszczelki przed wlozeniem do auta
-olej wymieniany co 3 rundy motul 15W-50
-customowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z x-pipe
-dodatkowa chłodnica oleju
-wiatrak elektryczny
-silikony FMIC
Moc i moment: 386KM/512NM przy doładowaniu 0.47b (chętnie udostępnie wykres)
uklad napedowy:
-skrzynia 5b V8
-sprzeglo nowe o średnicy 260mm (takie jak V8 6b)
-dyfer duza glowa
Wnetrze :
-klatka zbudowana według załącznika J dodatkowo rozbudowana
-2 kubelki Mirco z homologacja FIA
-podloga kierowcy, pasażera i podstopnica by Swagier
-mocowania fotela Swagier
-system gasniczy + gasnica ręczna
-Ultrashifter SWAGier
-hamulec hydrauliczny reczny Swagier "Gladiator"
-dodatkowy wskazniki doładowania oraz temp. oleju
-wylacznik pradu (również zewnętrzny)
-panel z włącznikami
-Kierownica TurnOne
-pasy 5 punktowe OMP z homologacja FIA
-nowy akumulator w obudowie przeniesiony na tyl
-całe wnętrze wymalowane na czarno
Uklad hamulcowy :
-przod : tarcze wentylowane i nawiercane Zimmerman Motorsport e36 328
-tyl: nowe klocki Sparco i tarcze
-dodatkowy, osobny układ hamulcowy dla ręcznego
Uklad paliwowy :
-przewody w stalowym oplocie
-aluminiowy zbiornik paliwa ok 50 litrow w bagazniku + swirlpot by Swagier
-wydajne zewnetrzne pompy paliwa
Zawieszenie :
-komplet poliuretanow STRONGFLEX
-zawias K-Sport wersja Drift, megapancerny z płynną regulacja twardosci i wyskosci
-camber plates
-belka tylna od compacta z frezowana regulacja kąta
-wahacze przod skret bliżniaczy z DRIFT WARRIORS (brak problemów przycinaniem kierownicy, padjącymi pompami i przekładniami)
-dodatkowa chłodnica płynu wspomagania
- wzmocniona przednia belka
Kola :
Przod : Motorsport M3 215/40/17
Tyl: Motorsport 225/40/17
Samochód jest jak najbardziej jezdny, używany przeze mnie w drifcie a więc nosi ślady użytkowania i walki. E30 jest zarejestrowana i ubezpieczona, także nie ma problemu z wyjazdem na zagraniczne rundy. Przed sezonem zregenerowany został kompressor. Dodatkowo założone nowe kompletne sprzęgło z lekkim kołem oraz nowa skrzynia biegów. Krótko mówiąc auto jest w pełni przygotowane do sezonu. Jest zarejestrowany i opłacony. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie mam nic do ukrycia. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh6NUT.html
Dyferencjal BMW E30 2,93 duza głowa DYFER 100% szpera Dyferencjal od E30 duża głowa przełozenie 2 93 zaspawany spaw trzeba poprawic bez dekla.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgxued.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsklepabc.htw.pl
|