aaaaŻaglowce Świataaaaa
BMW F650GS bagażnik gmole osłona silnika Dakar gmole czarne nowe z kompletem śrub do mocowania i tulejkami cena 310zl - malowane proszkowo, wytrzymałe bardzo dobrze chronią bok
Mam też bagażnik do F650GS - pod sakwy ze specjalnymi podporami350zl / kufry aluminiowe 310zł /kufry plastikowe 360zł
więcej informacji proszę dzwonić
pasują do F650GS / Dakar oraz GS650
więcej zdjęć w zakładce "BMW F650GS/dakar G650GS" na stronie:
www.rm-g.pl
Bagażnik zdjęcia: "BMW F650Gs Bagażnik"
https://picasaweb.google.com/114512844081401607388 Link: olx.pl/oferta/CID5-IDald81.html
BMW F BMW F 650 GS DAKAR ABS 2005 od motocyklisty Wa-wa Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005)
VIN: WB10186A65ZL45383
Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017
cena: 12 500 zł
Wyposażenie: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera
Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jazda bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa).
W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd).
Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych, są też nowe).
W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych (nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych): wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.)
Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany.
Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km.
Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na szosowca kupionego po bardzo okazyjnej cenie. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej. Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania).
Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji, dokumentacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej.
Ogłoszenie zamieszczone też na forum F650GS:
http://f650gs.pl/topic/10034-bmw-f-650-gs-dakar-abs-2005-warszawa-sprzedam
Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim. Jazda próbna po wpłaceniu wartości.
Kontakt:
Możliwa ewentualna zamiana na Opla Zafirę z dopłatą z mojej strony Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgG1Md.html
ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY BMW F650 GS YAMAHA WR YZ TTR
Przedmiotem aukcji jest:
ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY FIRMY ALL BALLS 22-1024
BMW: All models 78-83, F650 GGS/GS Dakar 00-05, F650GS 99-02, F650GS K72 06-10, F650GS/M 03-07, G650GS 08-09, K1 89-92, K100 84-86, K100 LT 86-91, K100 RS 84-92, K100 RT 84-88, K1100LT 92-97, K1100RS 92-96, K75 90-95, K75 C 85-95, K75 RT 85-95, K75 S 85-95, R100 78, R100 R 91-95, R100 RS 76-92, R100 RT 78-95, R100 S 76-80, R100CS 80-84, R100GS 87-94, R65 78-87, R75 69-80, R80 GS 80-86, R80 RT 82-95, R80 ST 80-86, R80/7 76-84, R90 74-76, R90S 69-76, Sherco ENDURO 2.5i 08-10, ENDURO 3.0i 10, ENDURO 4.5i 04-10, ENDURO 5.1i 07-10, SUPERMOTARD 4.5i 04-08, SUPERMOTARD 5.1i 07-08, SX 2.5i 10, Suzuki: RM125 89-90, RM250 89-90, RMX250 89-90, Yamaha: TTR250 99-06, WR200 92, WR250 91-97, WR500 92-93, YZ125 87-95, YZ250 88-95
UWAGA ZDJĘCIE POGLĄDOWE!!
PRZY ZAKUPIE KILKU PRZEDMIOTÓW ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!!
Września, Gnieźnieńska 12a +48 61 672 12 05 +48 502 176 351 e-mail: motoklinika@wp.pl Link: allegro.pl/-i6117021401.html
BMW f650gs Dakar Sprzedam swojego Dakara - jak w tytule.
Maszyna kupiona przeze mnie w styczniu 2015 z przebiegiem 22600, dzisiejszy przebieg to 42000. Sprzedaję, ponieważ zakupiłem F800GS, a na dwóch na raz jeździć się nie da. Nie jest to egzemplarz z wystawy, czy "italiano prima sort". Motocykl użytkowany zgodnie z przeznaczeniem - asfalt + szuter (nie topiłem go w bagnach, bo to mnie nie kręci). Wg mnie to normalny motocykl, w stanie bdb jak na swój wiek. Uszkodzenia - zespawany boczek, obtarcia dekli od butów.
Maszyna nie była serwisowana w autoryzowanym ASO - sam wszystko przy niej robiłem:
01.2015 - świeca irydowa, filtr powietrza.
07.2015 - rolka łańcucha, klocki przód, łożyska tylnego koła i zabieraka.
09.2015 - łożyska główki ramy, akumulator.
10.2015 - opona przód.
04.2016 - olej, simeringi dźwigni wybieraka i sprzęgła, opona tylna, zębatka przód, łożyska kiwaczki.
06.2016 - napęd (komplet).
07.2016 - olej z filtrem.
08.2016 - termostat, korek chłodnicy, płyn chłodniczy.
Ponadto motocykl wyposażony w:
ABS.
Podgrzewane dwustopniowo manetki.
Handbary.
Gniazdo 12V.
Stelaż pod kufer monolock Givi.
Stelaż i kufry boczne.
Mała torba montowana zamiast kufra centralnego.
Pancerna osłona silnika (leży w garażu, bo jej nie użyłem ani razu).
Siatka na bagaż.
Dla zdecydowanych mogę jeszcze dorzucić torby (sakwy) boczne firmy Małyszek, kufer centralny (cały z kluczykami), oraz moją i żony kurtkę (XL i L noname), w których zaczynaliśmy przygodę z motocyklem.
To tak w wielkim skrócie. Zdjęcia najlepsze, jakie udało mi się zrobić, choć pewnie nie oddające w 100% stanu mojego motocykla.
Zapraszam do oględzin i zakupu. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgpDVZ.html
Riser podwyższenie kierownicy 22/28 mm Uniwersalne anodyzowane czarne i aluminiowe podwyższenie kierownicy (riser) 7/8' 22/28mm
Powyższa kierownicę o 5 cm
Materiał: Aluminium,
Cena za 1 parę (2 szt.)
Kolor czarny i srebrny, jak na zdjęciach.
Produkt zupełnie nowy.
Pasuje do motocykli enduro, turystycznego enduro i cross: XR650L, Suzuki V-Strom, BMW GS 1150 & 1100, F650GS Twin and Dakar, KLR, and DRZ, Kawasaki KLR.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdBlyB.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsklepabc.htw.pl
|