• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • acces.xlx.pl
  • BMW F650GS F650GS Dakar
    Żaglowce Świata
    Bmw e46 halogen halogeny
    BMW E46 320D E39
    bmw 19 2x 235
    BMW e28 e30 Kraków
    BMW BBS RS 845
    BMW E90 LCI Lift
    BMW e36 gaz sekwencja
    Bmw E60 blotnik przedni
    Bmw 328 xDrive 233
    BMW E30 Poduszki silnika
      aaaaŻaglowce Świataaaaa

    BMW F650GS bagażnik gmole osłona silnika Dakar
    gmole czarne nowe z kompletem śrub do mocowania i tulejkami cena 310zl - malowane proszkowo, wytrzymałe bardzo dobrze chronią bok



    Mam też bagażnik do F650GS - pod sakwy ze specjalnymi podporami350zl / kufry aluminiowe 310zł /kufry plastikowe 360zł

    więcej informacji proszę dzwonić



    pasują do F650GS / Dakar oraz GS650



    więcej zdjęć w zakładce "BMW F650GS/dakar G650GS" na stronie:



    www.rm-g.pl



    Bagażnik zdjęcia: "BMW F650Gs Bagażnik"

    https://picasaweb.google.com/114512844081401607388
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDald81.html



    BMW F BMW F 650 GS DAKAR ABS 2005 od motocyklisty Wa-wa
    Rok produkcji: IX 2004, pierwsza rejestracja: 2005 (w dokumentach rocznik 2005)



    VIN: WB10186A65ZL45383



    Ubezpieczenie OC: do V 2017, przegląd techniczny do VII 2017



    cena: 12 500 zł



    Wyposażenie: ABS, oryginalne dwustopniowe podgrzewanie manetek, oryginalne handbary, wygodna kanapa z G 650 GS, szyba turystyczna, mały kufer, światła ksenonowe, akcesoryjne podnóżki kierowcy i osłony przedniego widelca, autoalarm, podnóżek centralny, specjalne zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przedniego koła, ukryty wyłącznik startera

    Sprowadzony z USA w 2009 r., jestem drugim użytkownikiem w kraju od V 2014, przejechałem nim 22,5 tys. km. Motocykl użytkowany przeze mnie i poprzedniego właściciela w większości na drogach asfaltowych, NIGDY w ciężkim terenie, jazda bez pasażera (czyli mało zużyty tylny amortyzator). Duży przebieg wynika z zastosowania: dojazdy do pracy (Żyrardów/Gordzisk Maz. – Warszawa).



    W motocykl zainwestowałem ponad 2 tys. zł (ostatnio: akumulator, przednia opona Metzeler, tarcze i sprężyny sprzęgłowe, uszczelniacze w układzie hamulcowym, napęd).

    Dodaję bardzo dużo części zapasowych (głównie używanych, są też nowe).



    W motocyklu wykonałem dużo prac serwisowych (nie licząc standardowych prac eksploatacyjnych): wymiana tylnej tarczy hamulcowej (43 tys.), regulacja luzu na zaworach, wymiana łożysk główki ramy, remont przedniego teleskopu (50 tys.), remont pompy wodnej, wymiana łańcucha napędowego i kół łańcuchowych, wymiana łożysk w tylnym kole, remont układu dźwigniowego tylnego amortyzatora (58 tys.), nowy akumulator (IV 2016), wymiana tarcz i sprężyn sprzęgłowych, duży remont układu hamulcowego (62,5 tys.)



    Zakres prac serwisowych pokazuje ile trzeba dołożyć do motocykla, który ma obecnie przebieg ok. 40-50 tys. i nie był jeszcze remontowany (koszty części i robocizny) – ja sprzedaję motocykl z większym przebiegiem, ale za to porządnie wyremontowany.



    Silniki Rotaxa wytrzymują do ok. 100 – 150 tys. Kupujesz NIEZAWODNY, BARDZO TANI W EKSPLOATACJI I SERWISOWANIU motocykl gotowy do przejechania ok. 40 tys. bez żadnych większych prac. Za 10-20 tys. km warto by było jedynie wymienić łańcuszek rozrządu z napinaczem (koszt kilkaset zł na oryginalnych częściach BMW) – np. przy okazji regulacji luzu na zaworach, tylną oponę (Metzeler) trzeba będzie wymienić za kilka tys. km.



    Sprzedaż nieplanowana - przesiadłem się na szosowca kupionego po bardzo okazyjnej cenie. Motocykl serwisowałem dla siebie, kupiłem dużo części zapasowych. Kupujesz od motocyklisty o dużym doświadczeniu w pracach serwisowych i dużej kulturze technicznej. Dokładam dużo materiałów informacyjnych i instruktażowych (DVD, manuale, historia serwisowania, plan serwisowania).



    Na życzenie mogę przesłać więcej szczegółowych informacji, dokumentacji oraz zdjęć, w tym z prac serwisowych. Przy rezygnacji z dodatkowych części motocykl odsprzedam taniej.



    Ogłoszenie zamieszczone też na forum F650GS:

    http://f650gs.pl/topic/10034-bmw-f-650-gs-dakar-abs-2005-warszawa-sprzedam



    Motocykl do obejrzenia pod Grodziskiem Mazowieckim. Jazda próbna po wpłaceniu wartości.



    Kontakt:



    Możliwa ewentualna zamiana na Opla Zafirę z dopłatą z mojej strony
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgG1Md.html


    ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY BMW F650 GS YAMAHA WR YZ TTR



    Przedmiotem aukcji jest:




    ŁOŻYSKA GŁÓWKI RAMY
    FIRMY ALL BALLS
    22-1024




    BMW:
       All models 78-83, F650 GGS/GS Dakar 00-05, F650GS 99-02, F650GS K72 06-10, F650GS/M 03-07, G650GS 08-09, K1 89-92, K100 84-86, K100 LT 86-91, K100 RS 84-92, K100 RT 84-88, K1100LT 92-97, K1100RS 92-96, K75 90-95, K75 C 85-95, K75 RT 85-95, K75 S 85-95, R100 78, R100 R 91-95, R100 RS 76-92, R100 RT 78-95, R100 S 76-80, R100CS 80-84, R100GS 87-94, R65 78-87, R75 69-80, R80 GS 80-86, R80 RT 82-95, R80 ST 80-86, R80/7 76-84, R90 74-76, R90S 69-76, Sherco ENDURO 2.5i 08-10, ENDURO 3.0i 10, ENDURO 4.5i 04-10, ENDURO 5.1i 07-10, SUPERMOTARD 4.5i 04-08, SUPERMOTARD 5.1i 07-08, SX 2.5i 10,
    Suzuki:
     RM125 89-90, RM250 89-90, RMX250 89-90,
    Yamaha:
    TTR250 99-06, WR200 92, WR250 91-97, WR500 92-93, YZ125 87-95, YZ250 88-95




    UWAGA ZDJĘCIE POGLĄDOWE!!


    PRZY ZAKUPIE KILKU PRZEDMIOTÓW ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!!











    Września, Gnieźnieńska 12a
    +48 61 672 12 05
    +48 502 176 351
    e-mail: motoklinika@wp.pl
    Link: allegro.pl/-i6117021401.html


    BMW f650gs Dakar
    Sprzedam swojego Dakara - jak w tytule.

    Maszyna kupiona przeze mnie w styczniu 2015 z przebiegiem 22600, dzisiejszy przebieg to 42000. Sprzedaję, ponieważ zakupiłem F800GS, a na dwóch na raz jeździć się nie da. Nie jest to egzemplarz z wystawy, czy "italiano prima sort". Motocykl użytkowany zgodnie z przeznaczeniem - asfalt + szuter (nie topiłem go w bagnach, bo to mnie nie kręci). Wg mnie to normalny motocykl, w stanie bdb jak na swój wiek. Uszkodzenia - zespawany boczek, obtarcia dekli od butów.

    Maszyna nie była serwisowana w autoryzowanym ASO - sam wszystko przy niej robiłem:

    01.2015 - świeca irydowa, filtr powietrza.

    07.2015 - rolka łańcucha, klocki przód, łożyska tylnego koła i zabieraka.

    09.2015 - łożyska główki ramy, akumulator.

    10.2015 - opona przód.

    04.2016 - olej, simeringi dźwigni wybieraka i sprzęgła, opona tylna, zębatka przód, łożyska kiwaczki.

    06.2016 - napęd (komplet).

    07.2016 - olej z filtrem.

    08.2016 - termostat, korek chłodnicy, płyn chłodniczy.



    Ponadto motocykl wyposażony w:

    ABS.

    Podgrzewane dwustopniowo manetki.

    Handbary.

    Gniazdo 12V.

    Stelaż pod kufer monolock Givi.

    Stelaż i kufry boczne.

    Mała torba montowana zamiast kufra centralnego.

    Pancerna osłona silnika (leży w garażu, bo jej nie użyłem ani razu).

    Siatka na bagaż.



    Dla zdecydowanych mogę jeszcze dorzucić torby (sakwy) boczne firmy Małyszek, kufer centralny (cały z kluczykami), oraz moją i żony kurtkę (XL i L noname), w których zaczynaliśmy przygodę z motocyklem.

    To tak w wielkim skrócie. Zdjęcia najlepsze, jakie udało mi się zrobić, choć pewnie nie oddające w 100% stanu mojego motocykla.



    Zapraszam do oględzin i zakupu.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgpDVZ.html


    Riser podwyższenie kierownicy 22/28 mm
    Uniwersalne anodyzowane czarne i aluminiowe podwyższenie kierownicy (riser) 7/8' 22/28mm



    Powyższa kierownicę o 5 cm

    Materiał: Aluminium,

    Cena za 1 parę (2 szt.)

    Kolor czarny i srebrny, jak na zdjęciach.

    Produkt zupełnie nowy.



    Pasuje do motocykli enduro, turystycznego enduro i cross: XR650L, Suzuki V-Strom, BMW GS 1150 & 1100, F650GS Twin and Dakar, KLR, and DRZ, Kawasaki KLR.

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdBlyB.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl