• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • palindromy-tm.opx.pl
  • BMW 17 Oryginał Warszawa
    Żaglowce Świata
    Bmw e46 halogen halogeny
    BMW F650GS F650GS Dakar
    BMW E46 320D E39
    bmw 19 2x 235
    BMW e28 e30 Kraków
    BMW BBS RS 845
    BMW E90 LCI Lift
    BMW e36 gaz sekwencja
    Bmw E60 blotnik przedni
    Bmw 328 xDrive 233
      aaaaŻaglowce Świataaaaa

    Felgi aluminiowe BMW 17 Oryginał Warszawa Marki
    Witam. dwie sztuki są do renowacji. Patrz. Zdjęcie nr dwa i trzy. Odbiór osobisty Warszawa Marki.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeJyET.html



    BMW F F800GT salon PL, bogato wyposażony+akcesoria
    Oferuję w dobre ręce motocykl idealny dla kogoś, kto planuje spędzać czas na podróżach, jak i wykorzystywać go do codziennej jazdy miejskiej, do pracy, na krótkie przejazdy dla przyjemności, itp. Nigdy w czasie podróży się na nim nie zwiodłem, jest to model świetnie spisujący się w miejskich korkach, jak i przejazdach turystycznych. Sprawdzona niemiecka technika.



    BMW F800GT, który posiada normalne ślady użytkowania.

    Silnik Twin 800ccm montowany od dawna w wielu modelach BMW (R, GS, ST, GT), a więc pozbawiony "wad wieku dziecięcego”. W F800GT posiada najwyższą moc 90KM, a co najważniejsze w tym modelu, napęd bezobsługowym paskiem, zamiast łańcuchem.

    R.prod. 2013, pierwsza rejestracja 2013.04.

    Badanie techniczne do 2018.04.

    Przebieg: 18.769 (aktualny odczyt) i niespiesznie rośnie, bo moto w ciągłej eksploatacji.

    Bogato wyposażony fabrycznie, jak i dodatkowo doposażony w akcesoria o wartości ok. 10.000 zł (szczegóły niżej).



    Kupiony w salonie (Liberty Warszawa), serwisowany w Liberty Warszawa: pierwszy przegląd i Inchcape: przeglądy roczne (2014, 2015) + montaże dodatkowych akcesoriów. Za ok 1.000km przewidziany kolejny przegląd olejowy, jeżeli dojadę do tego przebiegu, to z całą pewnością będzie zrealizowany. Garażowany zimą corocznie w ogrzewanym i suchym pomieszczeniu. Żaden ulep, pewne pochodzenie i stan. I co chyba najważniejsze, nie był nigdy motkiem testowym, dożynanym na próbach.



    Wyposażenie salonowe:

    1) Pełna opcja fabryczna, z wyjątkiem kierunków LED:

    a) ABS,

    b) ESA (elektroniczna charakterystyka regulacji zawieszenia),

    c) ASC (automatyczny system stabilizacji toru jazdy), dzięki któremu motocykle „wybacza błędy”,

    d) RDC (czujniki ciśnienia w oponach),

    e) immobiliser,

    f) komp,

    g) grzane manetki,

    g) fabryczny alarm+2piloty,

    i) podstawka centralna,

    j) stelaże do kufrów bocznych i centralnego,

    k) kanapa comfort,

    l) 2 fabryczne kluczyki + serwisowy,

    ł) opony Metzeler Roadtec Z8, nie są zjechane.



    2) Dodatkowe wyposażenie akcesoryjne (bez kosztów montażu):

    a) kufer centralny BMW + oparcie pasażera BMW + torba wew. BMW + spasowanie pod kluczyk od stacyjki (nowe ok. 2.100zł),

    b) kufry boczne Sport BMW + torby wew. BMW + spasowanie pod kluczyk od stacyjki (nowe ok. 2.800zł),

    c) wysoka szyba turystyczna GIVI D5109ST +17,5cm wyżej niż oryginał (nowa ok. 480 zł, + ori w cenie),

    d) gniazdo do zapalniczki na kierownicy, normalne, a nie wąskie jakie ma BMW w standardzie (nowe ok. 50zł),

    e) tłumik LeoVince + db killer nie używany (nowy ok. 1.500 zł), tłumik założony po pierwszym roku i w mojej ocenie kultowy Akrapowic jest przereklamowany, LeoVince w 800ccm jest bardziej popularnym akcesoryjnym rozwiązaniem i lepiej brzmi (ori w cenie, przebieg ok. 3000 km),

    f) crashpady Wunderlich (nowe ok 150 EUR),

    g) podwyższenie kierownicy MV (nowe ok 136 EUR) + wymiana na dłuższe linek od hamulca i sprzęgła, tak aby nie ograniczały skrętów kierownicą,

    h) przedłużenie lusterek (nowe ok. 50 EUR) , dzięki czemu widać coś z tylu, a nie tylko własne łapy,

    i) szeroka stopka boczna (ok. 28 EUR), niezwykle pomocna podczas postojów na miękkim terenie o piaszczystym/luźnym podłożu,

    j) stomp gripy, które ułatwiają „trzymanie udami” motocykla w zakrętach (nowe ok. 60 EUR),

    k) navi Tomtom Rider 5 ze stacją dokującą + uchwyt Ram Mount, ładowanie via kabel przez zapalniczkę,

    l) blokada na tarczę hamulcową.



    Motocykl użytkowany wyłącznie na trasach i w turystyce, nie licząc jazd po mieście.



    Motocykl znany na Forum BMW Klub Polska Motocykle, zwłaszcza w Grupie Centrum (jestem członkiem Klubu).



    Wymienione w okresie użytkowania:

    1) nowa przednia lampa w czerwcu 2015, wymiana w ramach gwarancji,

    2) miałem jeden przypadek na koniec sezonu 2015, obcierkę z innym pojazdem: owiewki, szyba, kierunki po prawej zostały wymienione w Inchcape Warszawa, a wymiana crashpada zrealizowania poza ASO, foty do wglądu.



    Motocykl nie nigdy upadł.



    Foty w wyższej rozdzielczości na życzenie na maila.



    Sprzedaję wyłącznie z powodu zmiany motocykla na mocniejszy.



    UWAGA!

    Z uwagi na problemy zasięgiem GSM, w razie braku połączenia proszę o mail lub SMS, oddzwonię.

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfWRcw.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl