aaaaŻaglowce Świataaaaa
Sprzęgło motocraft Ford Scorpio Sierra Taunus 1.6 1.8 2.0 Witam posiadam na sprzedaż sprzęgło do Ford Scorpio Sierra Taunus 1.6 1.8 2.0 pasuje także do innych modeli silników, o numerze tarczy 85BG7550AB i nr docisku 90BX7563AA oraz kole zamachowym o nr. 36115 6 Część w pełni sprawna pochodzi z demontażu, udzielam gwarancji rozruchowej. Nr części widoczny na zdjęciu. Wymiary tarczy, szerokość 215mm grubość 7mm. Cena za komplet.
Więcej info pod telefonem Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfpAbp.html
Pasek rozrządu Gates5069 Capri, Scorpio, Sierra, Transit Pasek rozrządu Ford: Capri, Consul, Cortina, Granada, Scorpio, Sierra, Taunus, Transit.
Renomowanej firmy Gates, PowerGrip: nr 5069 ( 84122 * 3/4 )
122 zęby.
19 mm szerokości.
Nowy!!
Szczegóły na drugim zdjęciu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgX8sw.html
aparat zapłonowy ford scorpio-sierra-taunus-transit 2.0 ohv aparat zapłonowy lata 1978/1992rok kpl z palcem i kopułką Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5UPuh.html
Tarcza sprzęgła Ford Sierra Scorpio Transit - nowa!!! Sprzedam tarczę sprzęgła widoczną na zdjęciach. Tarcza jest nowa oraz oryginalna - Ford.
Nr części : FORD 83 BB 7550 RA
Średnica [mm]: 215
Profil piasty: 23X26
Ilość zębów: 23
Pasuje do:
Ford Granada do 93r
Ford Scorpio do 92r
Ford Sierra d 93r
Ford Taunus do 99r
Ford Transit do 86r
W razie pytań można śmiało dzwonić lub pisać. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfH0vf.html
Alufelgi 16 cali BORBET 6,5J 4x108 ALUFELGI 16 cali BORBETY 6,5J H2, 4x108, ET 40,
Średnica otworu 63,3mm; felgi z dekielkami; felgi BEZ opon
Felgi pasują do audi 80 b4 - zdjęcie (mam pierścienie centrujące do b4)
Oryginalny lakier, nie prostowane..
Pasują również do (z odpowiednim pierścieniem centrującym, do dostania w profesjonalnych wulkanizacjach):
ALFA ROMEO Giulia (1300,1600) 4 x 108
AUDI 100 4 x 108
AUDI 90 4 x 108
CITROEN AX GTi (AX GTi 100cv 91->92 et 95cv) 4 x 108
CITROEN Berlingo 4 x 108
CITROEN C1 4 x 108
CITROEN C15 4 x 108
CITROEN C2 4 x 108
CITROEN C2 (HDI) 4 x 108
CITROEN C3 4 x 108
CITROEN C3 Pluriel 4 x 108
CITROEN C4 4 x 108
CITROEN C5 4 x 108
CITROEN Saxo 4 x 108
CITROEN Xantia 4 x 108
CITROEN Xsara 4 x 108
CITROEN Xsara Picasso 4 x 108
CITROEN ZX 4 x 108
FORD Capri 4 x 108
FORD Cougar 4 x 108
FORD Escort 4 x 108
FORD Fiesta 4 x 108
FORD Focus 4 x 108
FORD Fusion 4 x 108
FORD Granada 4 x 108
FORD Ka 4 x 108
FORD Mondéo (Apres 2000) 4 x 108
FORD Mustang GT (Apres 2000) 4 x 108
FORD Orion 4 x 108
FORD Puma 4 x 108
FORD Scorpio 4 x 108
FORD Sierra (1998) 4 x 108
FORD Street Ka 4 x 108
FORD Taunus 4 x 108
FORD Turnier 4 x 108
MAZDA 121 (A partir de 1996) 4 x 108
MAZDA 2 4 x 108
PEUGEOT 1007 4 x 108
PEUGEOT 106 phase 2 4 x 108
PEUGEOT 205 (Tous modeles) 4 x 108
PEUGEOT 206 (Tous modeles) 4 x 108
PEUGEOT 305 4 x 108
PEUGEOT 306 (Tous modeles) 4 x 108
PEUGEOT 307 (Tous modeles) 4 x 108
PEUGEOT 309 4 x 108
PEUGEOT 405 4 x 108
PEUGEOT 406 (Tous modeles) 4 x 108
PEUGEOT Partner 4 x 108
PORSCHE 924 4 x 108
SAAB 88 4 x 108
SAAB 900 4 x 108
SAAB 9000 4 x 108
SAAB 99 4 x 108
VOLVO 850 (Avant 1994) 4 x 108
CENA DO UZGODNIENIA! Rozwarze każdą ofertę Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8dNd9.html
Prospekty Samochodowe Ford,Volkswagen,Opel,Audi,Toyota,Renault 82/96 Wszystkie prospekty i czasopisma sa w jezyku niemieckim,
opisane pokolei jak na zdjeciach.
Ceny podane przy dacie.
Wiecej zdjec poszczegolnych prospektow jezeli ktos bedzie zainteresowany przesle na meila.
Zdjecie 1: -
-Opel Omega: Caravan, GLS, GL, CD
+ dane techniczne - 24str - 1986r --40zl
-Opel Omega 3000 - 10str - 1987r --40zl
-Opel Calibra: Young, Cliff, Classic + cennik - 36str - 1996r --35zl
Zdjecie 2: -
-Der Passat und Passat Variant Pacific - 12str - 1996r --35zl
-Der Passat Variant: CL, GL, GT - 48str - 1996r --35zl
-Golf GTI - 12str - 1996r --sprzedany
-Syncro. Das Allrad-Angebot. - 20str - 1996r --35zl
Golf syncro, Golf VR6 syncro, Golf Variant syncro,
Golf VR6 Variant syncro, Passat Variant CL/GL/GT syncro,
Passat Variant VR6 Exclusiv syncro
-Alles Diesel. Von Volkswagen.
Opis silnikow: D, TD, SDI, TDI - 12str - 1995r --25zl
-Technische Daaten und Austattungen.
Der Passat Variant - 10str - 1996r --25zl
Zdjecie 3: -
-Audi 80. Der Neue.
+ katalog z danymi technicznymi - 40str i 8str - 1987r --45zl
Audi 80: E, S, Quattro
-Audi Quattro + ceny - 20str - 1987r --45zl
-Der Audi 100. Der Audi 100 Avant. --45zl
+ ceny i dane techniczne - 48str, 2str, 12 str - 1987r
Audi 100 i Audi 100 Avant : CD, CS, CC, Turbo, Quattro
-Audi 200 Dane Techniczne - 4str - 1987r --30zl
Djecie 4: -
-Ford Sierra - 8str - 1982r --40zl
Sierra: GL, Turnier
+ dane techniczne Sierra, L, GL, Ghia - 6str
-Ford Sierra - 38str - 1990r --35zl
Sierra: Ghia, XR4i, GL, CLX 4x4, CLX, Turnier
-Ford Scorpio - 26str - 1990r --35z
Scorpio: Ghia, GL, CL
-Das Aktuelle Ford-Studio Live - 16str - 1990r --30zl
Fiesta: CLX, XR2i
Escort: Bravo, C, CL, XR 3i, XR3i Cabrio
Orion: Laser, Ghia
Sierra: Ghia, CLX 4x4, CLX Coupe, XR4i,
Cosworth 4x4, GL, CL, GL 4x4
-Ford Escort Express - 4str - 1983r --30zl
-Ford Escort - 24str - 1985 --40zl
Escort: D GL, Cabrio, GL, Ghia, Laser, L, XR 3i,
Laser Turnier
-Ford Escort - 34str - 1988r --35zl
Escort: C, CL, Bravo, Ghia, Turnier C/CL, XR 3i, RS Turbo,
Ghia Cabrio, XR 3i Cabrio
-Der Neue Escort - 36str - 1990r --35zl
Escort: Ghia, Cabriolet, S, CLX, CL, Tournier
Zdjecie 5: -
-Ford Orion - 18str - 1984r --40zl
Orion: L, GL, Injection
-Der Neue Ford Orion - 32str - 1990r --35zl
Orion: Ghia Si, Ghia, CLX, CL
-R&S Sport-Zubehor FORD - 2 katalogi - 28str - 1989r --35zl szt.
Fiesta od 4/89, od 8/83 do 3/89, do 7/83
Escort & Cabrio od 3/86, do 2/86
Orion od 3/86, do 2/86
Sierra (Fliessheck) od 3/87,
Sierra (Stufenheck & Turnier) od 3/87, Sierra do 2/87
Scorpio
Capri od 1/78
Granada od 9/77 do 4/85
Taunus od 8/76 do 7/82
Transit od 11/85
-Der Neue Escort und Orion - 4 katalogi - 12str - 1990r --25zl szt.
-Der Transit Bus- und Kombi-Program - 24str - 1990r --30zl
Transit: Topline Bus, GL Bus, Kombi,
Kombi mit Hochdach
-Der Transit Kastenwagen, Pritsche, Fahrgestell
+ cennik - 32str - 1990r --30zl
Zdjecie 6: -
-Die Stras von Renault IAA'83 - 12str - 1983r --35zl
Renault: 11 TXE, 9 Boulevart, 18 American 2, Fuego Turbo,
5 Alpine Turbo, 5 GTL,
4 Jogging,Trafic Combi, Alpine A310 S
-Der Celica Supra TOYOTA - 8str - 1983r --50zl
Zdjecie 7 Magazyny: --15zl za szt.
-Ford Magazin - 60str - 1/90r
-Ford Magazin - 50str - 2/90r
-Ford Magazin - 105str - 3/90r
-Start das Opel-Magazin - 102 str - 2/96r
-Start das Opel-Magazin - 102str - 3/96r
-Opel News Magazin - 48str - 1/96r
-Ford Magazin - 52str - 1/87r Link: olx.pl/oferta/CID767-IDd7g7R.html
Filtr Oleju FSO, Fiat, Ford, Łada, Moskwicz, Renault, Seat, Skoda, Witam,
Posiadam na sprzedaż nowy Filtr oleju, możliwość montażu w następujących autach:
FSO - 125 (sil. Poloneza); Polonez 1,5/1,6; Caro 1.5/1.6; Caro 2.0 (sil. Forda). Polonez Atu Plus/ Caro Plus 1.6 (SPi), 1.6 GSi/GTi (MPI)
FIAT - 131 1.3/1.6 od 4/81; Argenta 2.0
FORD - osobowe: Capri/II; Escort 2.0 16V od 9/91; Grenada; Scorpio ( 2.0-2.9); Sierra (1.3-2.9 benz); Taunus (benz) dostawcze: Transit 1.6/2.0.
ŁADA - 1300; Nova 2105; Oka; Riva; Samara; Sputnik; Niva 1.6 Niva 2121
MOSKWICZ - Aleko 1.6.
RENAULT - R20L, TL, GTL
SEAT - 131L, DL, E; 131/1430/1600/200, CLX 1800; Panorama 1600, Supermirafiori 1.6/ 2.0 od 83.
SKODA - S105 / 120 / 120R od 1/84; S130L, Rapid, Favorit 135L/136L, Forman 135LS/LSe do 2/93
TAVRIA - ZAZ 1102; Van. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgrji9.html
Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l lTechnika grzewcza l lTechnika chłodnicza l lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 520
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 93 mm
- B - 72 mm
- C - 62,5 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka______________ Model_________________ Typ___________________ Silnik________ Produkowany_______ Uwagi ALFA ROMEO ALFA 75 1.6 - 1985/5 -> 1989/9 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.6i.e. - 1985/5 -> 1989/9 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 - 1985/9 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 i.e. Turbo - 1986/2 -> 1990/1 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 Turbo - 1986/9 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8i.e. - 1989/8 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 2.0 AR06212 1985/5 -> 1988/10 - ALFA ROMEO ALFA 75 2.0T.S. - 1987/1 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 3.0 - 1987/1 -> 1992/8 - ALFA ROMEO ALFA 90 1.8 AR06202 1984/10 -> 1987/7 - ALFA ROMEO ALFA 90 2.0i.e. - 1984/10 -> 1987/7 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.0 16V TURBO Q4 AR67203 1992/1 -> 1996/4 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.0T.S. - 1992/2 -> 1995/2 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.5 V6 - 1992/2 -> 1995/4 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0 AR06416 1987/6 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0 Turbo AR06476 1987/10 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0T.S. AR06416 1987/6 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0T.S. Kat. AR64103 1992/9 -> 1998/10 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0 AR06412 1987/6 -> 1990/7 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0i V6 - 1987/6 -> 1990/7 - ALFA ROMEO ALFETTA 1.8 AR01609 -> 1977/12 - ALFA ROMEO ALFETTA 2.0 - -> 1984/12 - ALFA ROMEO ALFETTA GT 1.6 AR01600 1976/1 -> 1982/9 - ALFA ROMEO ALFETTA GTV 2.0 AR00512 1978/7 -> 1986/1 - ALFA ROMEO ALFETTA GTV 2.0 AR01623 1981/1 -> 1986/1 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.3 - 1977/11 -> 1981/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 - 1977/10 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.8 - 1979/4 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.8 Turbo AR01354 1984/1 -> 1985/12 - ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 - 1979/4 -> 1980/12 - ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 Turbo AR01699 1983/7 -> 1984/6 - ALFA ROMEO SPIDER 1.6 - -> 1990/12 - ALFA ROMEO SPIDER 2.0 - -> 1993/12 - ALFA ROMEO SPIDER 2.0 VELOCE - 1977/1 -> 1986/5 - ARO ARO 10 1.4 - 1976/1 -> 1984/6 - ARO ARO 10 1.6 - 1976/1 -> 1984/6 - AUDI CABRIOLET 2.6 E ABC 1993/6 -> 1996/12 - AUDI CABRIOLET 2.6 V6 ACZ 1995/5 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.8 E AAH 1992/11 -> 2000/10 - F.S.O-WARSZAWA FIAT 127 P - -> - F.S.O-WARSZAWA FSO 1500 POLONEZ -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.5 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.5 GLI Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.6 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.6 GLI Kat. - 1996/1 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 2.0 GLE FORD -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu 1.6 GLI - 1996/1 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu Plus 1.6 GLi Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu Plus 1.6 GSi - 1997/10 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.5 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.5 GLI Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.6 GLi Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.6 GSi - 1997/10 -> - FIAT 124 SPIDER 2.0i Kat. 132C3.031 1979/6 -> 1985/4 - FIAT 124 SPIDER 2.0i.e. 132C3.031 1982/3 -> 1987/3 - FIAT 128 1.6 131B1.000 1979/3 -> 1982/3 - FIAT 128 1.6 131C2.000 1980/11 -> 1985/4 - FIAT 128 1.6 Super 131A1.000 1978/3 -> 1984/1 - FIAT 128 2.0 131B2.000 1978/6 -> 1981/12 - FIAT 128 2.0 131C4.000 1981/1 -> 1984/12 - FIAT 132 1.6 - 1977/5 -> 1982/9 - FIAT 132 1.6 132C.000 1977/5 -> 1982/12 - FIAT 132 1.6 GL 132C.000 1972/10 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GL 132C6.000 1976/5 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GLS 132C.000 1972/10 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GLS 132C6.000 1976/5 -> 1979/1 - FIAT 132 1.7 132B1.000 1975/11 -> 1979/1 - FIAT 132 1.8 Special - 1972/2 -> 1979/1 - FIAT 132 1.8GLS - 1974/2 -> 1979/1 - FIAT 132 2.0 132C2.000 1977/5 -> 1981/6 - FIAT 132 2.0i.e. 132C3.000 1980/1 -> 1982/12 - FIAT ARGENTA 1.0 132D 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.1 132C2 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.2i.e. 132C3 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.6 132D.000 1977/5 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 2.0 132C2 1978/6 -> 1985/12 - FIAT ARGENTA 2.0 132D1 1981/9 -> 1985/12 - FIAT ARGENTA 2.0i.e. 132C3.000 1981/6 -> 1986/7 - FIAT REGATA 1.6 S i.e. 90 149C2.000 1987/1 -> 1989/7 - FIAT TIPO 1.8i.e. 159A4.046 1992/10 -> 1993/6 - FIAT TIPO 1.8i.e. 835 C4.000 1994/10 -> - FIAT TIPO 1.8i.e. 159A4.000 1994/10 -> - FIAT TIPO 1.8i.e. Kat. 835 C2.000 1992/3 -> 1993/3 - FORD CAPRI 1.6 LCE 1974/1 -> 1977/12 - FORD CAPRI 1.6 LAC 1974/9 -> 1977/12 - FORD CAPRI 1.6 LCN 1978/1 -> 1987/4 - FORD CAPRI 2.0 NEN 1978/1 -> 1985/12 - FORD CAPRI 2.8i Super PRN 1981/1 -> 1985/12 - FORD CORTINA 1.6 OHC 1973/8 -> 1982/9 - FORD CORTINA 2.0 OHC 1970/7 -> 1982/9 - FORD CORTINA 2.3 6V - 1977/8 -> 1982/9 - FORD ESCORT VI 2.0 16V RS Cosworth N5F 1992/9 -> 1995/1 - FORD ESCORT VII 2.0 16V RS 4x4 N7A 1995/2 -> 1998/10 - FORD ESCORT VII 2.0 RS 16V Cosworth N5F 1995/2 -> 1998/10 - FORD GRANADA 2.0 - -> 1985/8 - FORD GRANADA 2.0i (STH) - 1989/5 -> 1992/2 - FORD GRANADA 2.8i - 1977/8 -> 1981/8 - FORD GRANADA 2.8i PRD 1981/9 -> 1985/8 - FORD GRANADA 2.8i PRC 1982/10 -> 1985/8 - FORD SCORPIO 2.9i BRG 1995/2 -> - FORD SCORPIO 2.9i 24V B0B 1994/10 -> - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0 NEL 1985/4 -> 1989/8 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0i - 1985/4 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0i Turnier - 1991/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.4i - 1986/9 -> 1992/2 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.4i Turnier ARD 1991/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.8i PRE 1985/10 -> 1986/11 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.8i 4x4 PRE 1985/10 -> 1986/11 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9 24V Turnier B0A 1993/8 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i - 1986/9 -> 1994/12 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i 24V B0A 1991/4 -> 1992/2 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i 4x4 - 1986/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i Turnier BRD 1991/9 -> 1994/9 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.3 JCT 1982/7 -> 1989/11 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.6 - 1982/8 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.8 REB 1984/10 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.8 REF 1987/10 -> 1989/9 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NYT 1982/8 -> 1984/10 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NET 1982/8 -> 1984/10 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NET 1984/11 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NRD 1985/10 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NES 1987/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i - 1985/3 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i Ghia - 1997/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i GT - 1997/1 -> 2001/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i Turnier - 1987/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i XR 4x4 N9C 1990/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.8 XR 4i PRT 1982/8 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.8i XR 4x4 - 1985/2 -> 1988/8 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.9i B4C 1988/8 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.9i XR 4x4 - 1988/8 -> 1993/2 - FORD TAUNUS 1.3 - 1970/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS 1.6 LCJ 1970/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS 1.6 LAD 1974/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS TURNIER 1.3 - 1979/7 -> 1982/7 - INNOCENTI MILLE 1.0i - 1994/7 -> - LADA (VAZ) FORMA 1100 - 1991/7 -> - LADA (VAZ) FORMA 1300 - 1989/5 -> - LADA (VAZ) FORMA 1500 - 1991/7 -> - LADA (VAZ) NOVA 1200 (2105) BA3 2101 1981/9 -> - LADA (VAZ) NOVA 1300 BA3 2105 1985/9 -> 1990/12 - LADA (VAZ) NOVA 1300 L (2105) BA3 2105 1981/5 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Kat Kombi BA3 2103 1994/8 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Kombi BA3 2103 1985/9 -> 1993/2 - LADA (VAZ) NOVA 1500 S (21093) - 1989/6 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Special (2105) BA3 2103 1985/3 -> 1989/12 - LADA (VAZ) NOVA 1600 (21074) BA3 2106 1988/1 -> - LADA (VAZ) NOVA 1700 Kombi - 1994/8 -> - LADA (VAZ) NOVA 1700i Classic (2107) - 1996/6 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1100 BA3 21081 1988/2 -> 1994/12 - LADA (VAZ) SAMARA 1100 Kat. BA3 21081 1996/2 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1300 BA3 2108 1986/1 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1300 Kat. BA3 2108 1991/9 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1500 BA3 21083 1988/1 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1500 Kat. BA3 21083 1991/9 -> - LANCIA DELTA 1.8i.e. 835 C2.000 1993/6 -> - LANCIA DELTA 1.8LE 836 C5.000 1994/7 -> - MOSKVICH ALECO 21412 1600 - -> - PEUGEOT 505 2.0 STi 829 (ZEJ) 1979/8 -> 1986/10 - PEUGEOT 505 2.0 Ti 829 (ZEJ) 1979/8 -> 1986/10 - RENAULT R 18 2.0 J6R 716 1982/5 -> 1984/6 - RENAULT R 20 2.0 - 1977/10 -> 1983/12 - RENAULT R 20 2.2 851 700 1980/10 -> 1983/12 - RENAULT R 25 2.2i GTX J7T 1984/4 -> 1984/6 - RENAULT R 30 2.6 - 1975/10 -> 1983/12 - RENAULT R 30 2.7 - 1975/2 -> 1984/1 - SEAT 131 2.0 131C4.000 1978/6 -> 1985/12 - SEAT RONDA 1.2 124B6.000 1982/6 -> 1983/12 - SEAT RONDA 1.4 124B7.000 1982/6 -> 1983/12 - SEAT RONDA 1.6 022A.000 1982/6 -> 1983/12 - UAZ 469 2.0 FIAT -> - ZAZ TAVRIA VAN - -> - ZAZ TAVRIA ZAZ 1102 - 2000/4 -> - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FORD P100 PICK-UP 1.6 - 1982/4 -> 1987/12 - FORD P100 PICK-UP 2.0 - 1988/1 -> - FORD TOURNEO 2.0i - 1994/11 -> 2000/12 - FORD TRANSIT (86) 1.6 LAT 1985/11 -> 1991/9 - FORD TRANSIT (86) 2.0 NAT 1985/11 -> 1991/9 - FORD TRANSIT (86) 2.0 N6T 1985/12 -> 1992/9 - FORD TRANSIT (86) 2.9i - 1989/4 -> 1991/6 - FORD TRANSIT (92) 2.0 NCA 1991/9 -> 2000/9 - FORD TRANSIT (92) 2.9i - 1991/7 -> 1994/9 - IVECO DAILY (GRINTA) 30- 9 6132BZ 2C0 1981/12 -> 1987/12 - IVECO DAILY (GRINTA) 35- 9 613BZ 2C0 1981/12 -> 1987/12 - NISSAN TRADE 2.0 D LD20E 1987/3 -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK 1.6 MPi - 2001/1 -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK Cargo-Van 1.6 - -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK STANDARD (ST) 1.6i Kat. - -> - RENAULT MASTER I 2.0 829 1982/10 -> 1984/6 - RENAULT MASTER I 2.2 829 731 1980/10 -> 1984/6 - RENAULT TRAFIC I 2.0 829 1980/9 -> 1984/6 - Ciężarowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FORD A-SERIA 0510 V6 HXC 1986/1 -> 1986/1 - FORD A-SERIA 310 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - FORD A-SERIA 510 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - FORD A-SERIA 610 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - Wózki podnośnikowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi STILL R-SERIA R 40 FORD -> - Wózki transportowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 12 FORD 1.3 -> - LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 15 FORD 1.3 -> - LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 20 FORD -> -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - Sędziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU] Link: allegro.pl/-i6076309756.html
skrzynia biegów 5 ka ford sierra siera scorpio taunus 1.8 d fog witam mam do sprzedania pięciobiegowa skrzynie biegów z forda sierry 1.8 d kod z tabliczki fog om 18f 909aa 100% sprawna . więcej informacji udzielę tel pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh0UJF.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsklepabc.htw.pl
|