• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • korneliaa.opx.pl
  • scooter gear Olej
    Żaglowce Świata
    Scooter Oil 1L Bielsko
    Scooter Oil 1L
    Scooter Oil
    ScooterKingZ nowe
    Clinch Gear MMA
    scooter gear
    scooter gear Olej przekładniowy
    scott shark
    110km 99r
    Clio Limited Energy
      aaaaŻaglowce Świataaaaa

    Motul scooter gear Olej przekładniowy 80w90
    Mineralny olej przekładniowy firmy Motul do motorowerów i skuterów.

    POJEMNOŚĆ: 150ml

    NORMY API GL-4 80W90, 80W-90

    MADE IN FRANCE



    Cena dotyczy 1 sztuki



    Oferowany towar fabrycznie nowy



    Zapraszamy do zapoznania sie z naszą ofertą na

    czarna-owca.firmy.net

    .



    Wysyłka:

    po przedpłacie na konto:

    list polecony 8zł

    paczka pocztowa 15zł

    możliwość wysyłki pobraniowej w wysokości 19zł

    Odbiór osobisty 0zł



    CZARNA OWCA - części motocyklowe, mycie ultradźwiękowe



    Ruda Śląska - Wirek

    ul. Brata Alberta 26

    (skrzyżowanie z ul. Nowary)



    sklep mieści się na terenie dawnej telekomunikacji



    godziny otwarcia:

    pn-pt 9.30-16.30

    sobota 9.30-13.00



    ZAPRASZAMY
    Link: olx.pl/oferta/CID5-ID71kyR.html



    Oil Motul scooter gear sae-90 100ml
    Sprzedam



    Półsyntetyczny olej do skrzyni biegow skuterow oraz motorowerow.

    Motul scooter gear

    MOTUL- To jedna z najbardziej popularnych marek oleji i smarów do motocykli, quadów, skuterów oraz samochodów. Wysoka jakość potwierdzona przez stosowanie oleji i smarów przez miliony użytkowników na całym świecie oraz teamy fabryczne.

    Cena 20zł za obie.

    Jedna z nich ma uszkodzoną nakrętkę jak widać na zdjęciach.

    Lecz oleju nie brakuje.

    Made in France.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeDEFf.html


    KYMCO BET&WIN 50cm,1WŁ. SALON POLSKA,mocny 2-suw chłodzony cieczą
    Witam,do sprzedania posiadam KYMCO BETWIN 50cm chłodzony cieczą.

    Skuter zakupiony w salonie Kymco w grudniu 2011r(wyprzedaż rocznika 2010) ,użytkowany od wiosny 2012r ,przez 34latka (pierwszy i jedyny właściciel).Data rejestracji 14.12.2011r, badania techniczne ważne do 22.12.2016r, ubezpieczenie 13.12.2016r. Skuter ma przejechane 11540km, głównie dojazdy do pracy i wycieczki poza miasto , skuter trzymany w ogrzewanym garażu,jest zadbany,stan optyczny dobry+ (posiada rysy),stan mechaniczny bardzo dobry,wręcz idealny ,dwa lata temu zamontowałem sportowy tłumik leovince TT hand made - 450zł plus rolki leovince 16x13 - 5,7gr oraz odblokowany sportowy moduł zapłonowy Typ Racing - 50zł , w zeszłym roku założyłem variator Top Racing sv1 - 200zł, sportowy filtr powietrza i nowe klocki hamulcowe, z tym zestawem skuter osiąga prędkość przeszło 80km/h , skuter posiada jeszcze blachę ryflowaną na podłodze oraz kufer kappa k35n 35L z płytą i oparciem - 400zł + stelaż pod kufer 160zł, więc dodatków jest wiele nie licząc części eksploatacyjnych jak filtr powietrza i klocki ,kosztowały w sumie 1260zł, oczywiście oryginalne części, tj. tłumik,wariator,rolki,moduł, guma na podłogę posiadam i dodaję do skutera.

    Skuter oczywiście w pełni odblokowany( odblokowany w salonie) w ciągłej eksploatacji,więc przebieg może ulec zmianie, skuter jest wart tej ceny,to nie jest chińszczyzna tylko markowy skuter,do tego ma wiele dodatkowych markowych części, był dobrze traktowany,olej przekładniowy w tym roku wymieniany MOTUL SCOOTER GEAR SAE 80W90 , zawsze zalewany olejem CASTROL ACT EVO X-TRA SCOOTER 2T, płyn chłodniczy Dynagel zmieniany 3lata temu.

    Do skutera oczywiście dwa kluczyki oraz dwa do kufra, instrukcja obsługi i karta gwarancyjna.

    Zapraszam do zakupu , cena nowego na allegro (wyprzedaż rocznika 2015 to 7000zł), Sprzedaje ponieważ przesiadam się na 125. Pozdrawiam.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfTOgX.html


    Yamaha Tmax XP 500 Prosta Kiera Renthal + Polini
    2001rok produkcji,zarejestrowany w Polsce,opłacony,z ważnym badaniem technicznym



    a teraz nieco więcej o samym sprzęcie...



    W moim posiadaniu od około roku,trafił do mnie nieco zaniedbany,dokonałem kompleksowego przywrócenia go do życia i nadania mu nieco świeżości...



    Wymiana(tylko nowe cześć początek roku 2016) :

    Wentylatora chłodnicy

    Świece Irydowe NGK (w tym miesiącu założone)

    Płyn Chłodzący na Yamalube

    Termostat OEM

    Dwa filtry napędu

    Łożyska główki ramy Tourmax

    Olej w napędzie Yamalube Scooter Gear Oil

    Przewody hamulcowe na oplot LSL (przód i tył w oplocie)

    Płyny hamulcowe oraz klocki(przód i tył)

    Opony na Pirelli Diablo Scooter Tył + Michelin Pilot Sport SC przód

    Uszczelniacze olejowe,przeciwpyłowe oraz olej w lagach na Yamalube

    Czyszczenie i sprawdzenie zacisków

    Czyszczenie i synchronizacja gaźników

    Czyszczenie układu dolotowego powietrza

    Sprawdzenie sprzęgła i wymiana sprężynek

    Nowy filtr paliwa +sprawdzenie linii paliwowej

    Sprawdzenie luzów zaworowych



    Łańcuszek rozrządu oraz napędu pompy oleju wymienione na nowe w sierpniu tego roku,przy okazji sprawdzone luzy zaworowe,synchro i nowy filtr z olejem)



    NOWY talerz wariatora który odpowiada za płynność działania napędu OEM,rolki OEM oraz talerz dociskający rolki OEM ( 800zł OEM) + Oringi i nowy smar-po tym zabiegu skuter przyspiesza płynnie w całym zakresie obrotów,bez szarpnięć i niepokojących dźwięków.Stare części do wglądu



    Modyfikacje i dodatki:

    Układ wydechowy Polini (kompletny)

    Kierownica Renthal orginał

    Podwyższenie kierownicy + regulacja przód tył Acell

    Zaślepka na kierownice TNT Tuning(nie do kupienia w Polsce,na zamówienie z francjii)

    Ciężarki kierownicy ALU

    Nowe grzane manetki Oxford

    Alarm Meta System Legos(najlepszy alarm i jedyny uznawany przez ubezpieczalnie)

    Krótka Szyba Givi

    Polerka Lamp

    Malowanie tylnych owiewek

    Malowanie i przeróbka błotnika przód



    Skuter trafił do mnie w oryginalnym lakierze i taki pozostał na czaszy,wszystkie naklejki da się odkleić,na ostatnim zdjęciu widać stan pierwotny,nie brał udziału w żadnym poważnym dzwonie,świadczą o tym chociażby oryginalne plastiki i brak śladów na ogranicznikach,posiadam do niego oryginalną kierownicę,oryginalny wydech,dodatkowo dokładam stelaż pod kufer centralny,oraz pod sakwy boczne(nowy),mam tez oryginalna wysoką szybę.



    Sprzęt nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego przez dłuugi czas,szeroka kiera poprawiła pozycję i panowanie nad sprzętem-ale modyfikacja jest odwracalna,,oczywiście cena jest adekwatna do stanu i włożonej pracy oraz cześci-na większość mam rachunki/faktury (będzie tego z ponad 6 tysięcy zł). Sprzęt osiąga prędkość fabryczną(180km/h) przy heblach w oplocie wystarczy hamować jednym paluszkiem,generalnie jest tip-top.

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh85BN.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl