aaaaŻaglowce Świataaaaa
Honda Shadow 1100 Spirit z 2006 r. W związku z planowaną przesiadką na motocykl większy, oferuję na sprzedaż Hondę Shadow 1100 Spirit.
Motocykl jest w moim użytkowaniu od zeszłego roku. Kupiłem go z przebiegiem 18 tys. mil, aktualnie ma niewiele ponad 20 tys. mil i stale, choć leniwie, rośnie (użytkowany jest tylko i wyłącznie hobbystycznie w weekendy i to wtedy kiedy nie pada, a w Polsce to raczej rzadkość, bo normą jest ładna pogoda w tygodniu, a w weekend deszcz).
Od czasu zakupu w motocyklu wymieniłem:
1. Kierownicę- nie podobał mi się oryginalny baranek, zmieniona na kierownicę TRW Roadstar (oryginalna kierownica będzie załącznikiem do motocykla), diametralnie poprawiła się pozycja za kierownicą oraz wygoda podróżowania.
2. Obie opony. W zeszłym sezonie przednią (założony Metzeler Marathon) w tym sezonie tylną (Shinko 777). Opony zmienione tylko i wyłącznie z powodu ich wieku- przednia była już spękana na bokach, bieżnik praktycznie pełny. To były opony jeszcze oryginalne, na których motocykl, 10 lat temu, wyjechał z fabryki, więc zasłużyły na emeryturę.
3. Akumulator, stary niestety zaliczył spektakularny zgon, a próby reanimacji nie przyniosły zakładanego efektu.
4. Podnóżki kierowcy zamienione na podesty (podnóżki będą załącznikiem do motocykla),
5. Uszczelniacze przedniego zawieszenia wraz z olejem- spękane były uszczelniacze przeciwpyłowe, co związane było z wiekiem.
6. Przewód hamulcowy w oplocie (HEL)- poprawa dozowalności hamulca zasadniczego.
7. O oleju (Motul), płynu hamulcowym (Motul) oraz chłodniczym (Prestone) nie wspominam, bo to obowiązek jak ktoś chce jeździć sprawnym sprzętem.
Z dodatków, dołożone zostały:
1. Gmole (Kuźnia Motocyklowa),
2. Chromowana osłona chłodnicy (Kuźnia Motocyklowa),
3. Szyba przednia mocowana do lag (MGG),
4. Dekielek pompy hamulcowej (Free Spirit),
5. Manetki.
Wszystkie powyższe wymiany/dodatki to koszt 4 tys. PLN. Sumarycznie motocykl kosztował mnie ponad 20 tys. PLN.
Motocykl jest pod opieką mechanika motocyklisty, więc jest w idealnym stanie technicznym.
I, co najważniejsze- motocykl ma czysty Title w Stanach, nie był ściągnięty po szkodzie całkowitej, zalaniu, itp..
Motocykl ma niewielki odprysk lakieru na baku (prawdopodobnie przy transporcie) oraz dwie niewielkie zaprawki na tylnym błotniku. Tak już kupiłem.
W związku z dość ograniczoną ilością posiadanego czasu, prośba o umawianie się na oglądanie naprawdę zdecydowanych na zakup. Chętnym, chcącym jedynie pomarudzić muszę niestety podziękować. Z negocjacji też niewiele będzie, biorąc pod uwagę cenę i moje wszystkie koszty związane z motocyklem.
Przejażdżki możliwe, na ogólnie przyjętych dla motocykli zasadach (gotówka w zamian za kluczyki).
Możliwa jest zamiana motocykla na VTX 1800 oczywiście z moją dopłatą po uprzednim sprawdzeniu jego historii w Stanach.
Preferowany kontakt mailowy, ze względu na małe dziecko w domu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqEl5.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsklepabc.htw.pl
|