• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paintitblack.htw.pl
  • 1100 Spirit z 2006
    Żaglowce Świata
    1100 Siedzenie MUSTANG Siedzenia
    1100 vt 700 vt
    1100 XX oryginalna Gratis
    1100 orginalny udokumentowany przebieg
    1100 xx Blackbird x11
    1100 Virago Szuler Ubrana
    1100 letnie 2004r przebieg
    1100 VL 800 VN
    1100 101 101s UNIKAT
    1100 MP CD MP3
      aaaaŻaglowce Świataaaaa

    Honda Shadow 1100 Spirit z 2006 r.
    W związku z planowaną przesiadką na motocykl większy, oferuję na sprzedaż Hondę Shadow 1100 Spirit.



    Motocykl jest w moim użytkowaniu od zeszłego roku. Kupiłem go z przebiegiem 18 tys. mil, aktualnie ma niewiele ponad 20 tys. mil i stale, choć leniwie, rośnie (użytkowany jest tylko i wyłącznie hobbystycznie w weekendy i to wtedy kiedy nie pada, a w Polsce to raczej rzadkość, bo normą jest ładna pogoda w tygodniu, a w weekend deszcz).



    Od czasu zakupu w motocyklu wymieniłem:



    1. Kierownicę- nie podobał mi się oryginalny baranek, zmieniona na kierownicę TRW Roadstar (oryginalna kierownica będzie załącznikiem do motocykla), diametralnie poprawiła się pozycja za kierownicą oraz wygoda podróżowania.

    2. Obie opony. W zeszłym sezonie przednią (założony Metzeler Marathon) w tym sezonie tylną (Shinko 777). Opony zmienione tylko i wyłącznie z powodu ich wieku- przednia była już spękana na bokach, bieżnik praktycznie pełny. To były opony jeszcze oryginalne, na których motocykl, 10 lat temu, wyjechał z fabryki, więc zasłużyły na emeryturę.

    3. Akumulator, stary niestety zaliczył spektakularny zgon, a próby reanimacji nie przyniosły zakładanego efektu.

    4. Podnóżki kierowcy zamienione na podesty (podnóżki będą załącznikiem do motocykla),

    5. Uszczelniacze przedniego zawieszenia wraz z olejem- spękane były uszczelniacze przeciwpyłowe, co związane było z wiekiem.

    6. Przewód hamulcowy w oplocie (HEL)- poprawa dozowalności hamulca zasadniczego.

    7. O oleju (Motul), płynu hamulcowym (Motul) oraz chłodniczym (Prestone) nie wspominam, bo to obowiązek jak ktoś chce jeździć sprawnym sprzętem.



    Z dodatków, dołożone zostały:

    1. Gmole (Kuźnia Motocyklowa),

    2. Chromowana osłona chłodnicy (Kuźnia Motocyklowa),

    3. Szyba przednia mocowana do lag (MGG),

    4. Dekielek pompy hamulcowej (Free Spirit),

    5. Manetki.



    Wszystkie powyższe wymiany/dodatki to koszt 4 tys. PLN. Sumarycznie motocykl kosztował mnie ponad 20 tys. PLN.



    Motocykl jest pod opieką mechanika motocyklisty, więc jest w idealnym stanie technicznym.



    I, co najważniejsze- motocykl ma czysty Title w Stanach, nie był ściągnięty po szkodzie całkowitej, zalaniu, itp..



    Motocykl ma niewielki odprysk lakieru na baku (prawdopodobnie przy transporcie) oraz dwie niewielkie zaprawki na tylnym błotniku. Tak już kupiłem.



    W związku z dość ograniczoną ilością posiadanego czasu, prośba o umawianie się na oglądanie naprawdę zdecydowanych na zakup. Chętnym, chcącym jedynie pomarudzić muszę niestety podziękować. Z negocjacji też niewiele będzie, biorąc pod uwagę cenę i moje wszystkie koszty związane z motocyklem.



    Przejażdżki możliwe, na ogólnie przyjętych dla motocykli zasadach (gotówka w zamian za kluczyki).



    Możliwa jest zamiana motocykla na VTX 1800 oczywiście z moją dopłatą po uprzednim sprawdzeniu jego historii w Stanach.



    Preferowany kontakt mailowy, ze względu na małe dziecko w domu.

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqEl5.html



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl