• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jausten.xlx.pl
  • 1100 RS 1997
    Żaglowce Świata
    1100 Siedzenie MUSTANG Siedzenia
    1100 vt 700 vt
    1100 XX oryginalna Gratis
    1100 orginalny udokumentowany przebieg
    1100 xx Blackbird x11
    1100 Virago Szuler Ubrana
    1100 letnie 2004r przebieg
    1100 VL 800 VN
    1100 101 101s UNIKAT
    1100 MP CD MP3
      aaaaŻaglowce Świataaaaa

    BMW R 1100 RS, 1997, 61000 km, Szwajcaria, bezypadkowy
    Motocykl w bardzo dobrym stanie, zadbany - bezwypadkowy oryginalny lakier. Serwisowany i garażowany. Nowy akumulator, pompa paliwa i filtr paliwa. Motocykl wyposażony w ABS, podgrzewane manetki. Szyba z regulowaną wysokością. Sprowadzony ze szwajcarii, oclony - przygotowany do rejestracji (koszt ok.260 zł). Zdecydowanie zachęcam do jazdy próbnej. Więcej informacji telefonicznie. Zapraszam
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfZEWr.html



    Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT
    O nas:

    Firma Uni-System powstała w roku 2006.
    Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

    Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



      lCzęści samochodowe l
      lTechnika grzewcza l
      lTechnika chłodnicza l
      lŚwiadectwa energetyczne l
      lMultimedialne punkty informacyjne l

    Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

    Kontakt

    Uni-System
    os. Witkowice Nowe 27
    31-234 Kraków
    e-mail: sklep@unisystem.com.pl

    tel. 512 936 111
    (pn.- pt. godz. 9-17)

    Wysyłka towarów

    Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

    Odbiór osobisty

    Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

    Płatności

      lwpłata na konto bankowe numer konta:
      56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

      lPrzesyłka za pobraniem
      l

      lPłatność gotówką l


    Filtr oleju FILTRON OP 520



    Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




    Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




    Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




    Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



    Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



    Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






    Wymiary filtra:




    - A - 93 mm


    - B - 72 mm


    - C - 62,5 mm


    - G - UNF 3/4'-16


    - H - mm


    - by-pass valve - TAK


    - anti-drain back valve - TAK


    - anti-syphon valve - NIE




    Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




    Zastosowania:




    Osobowe
    Marka______________
    Model_________________
    Typ___________________
    Silnik________
    Produkowany_______
    Uwagi
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.6
    -
    1985/5 -> 1989/9
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.6i.e.
    -
    1985/5 -> 1989/9
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.8
    -
    1985/9 -> 1992/2
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.8 i.e. Turbo
    -
    1986/2 -> 1990/1
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.8 Turbo
    -
    1986/9 -> 1992/2
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    1.8i.e.
    -
    1989/8 -> 1992/2
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    2.0
    AR06212
    1985/5 -> 1988/10
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    2.0T.S.
    -
    1987/1 -> 1992/2
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 75
    3.0
    -
    1987/1 -> 1992/8
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 90
    1.8
    AR06202
    1984/10 -> 1987/7
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 90
    2.0i.e.
    -
    1984/10 -> 1987/7
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 155
    2.0 16V TURBO Q4
    AR67203
    1992/1 -> 1996/4
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 155
    2.0T.S.
    -
    1992/2 -> 1995/2
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 155
    2.5 V6
    -
    1992/2 -> 1995/4
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    2.0
    AR06416
    1987/6 -> 1990/8
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    2.0 Turbo
    AR06476
    1987/10 -> 1990/8
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    2.0T.S.
    AR06416
    1987/6 -> 1990/8
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    2.0T.S. Kat.
    AR64103
    1992/9 -> 1998/10
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    3.0
    AR06412
    1987/6 -> 1990/7
    -
    ALFA ROMEO
    ALFA 164
    3.0i V6
    -
    1987/6 -> 1990/7
    -
    ALFA ROMEO
    ALFETTA
    1.8
    AR01609
    -> 1977/12
    -
    ALFA ROMEO
    ALFETTA
    2.0
    -
    -> 1984/12
    -
    ALFA ROMEO
    ALFETTA
    GT 1.6
    AR01600
    1976/1 -> 1982/9
    -
    ALFA ROMEO
    ALFETTA
    GTV 2.0
    AR00512
    1978/7 -> 1986/1
    -
    ALFA ROMEO
    ALFETTA
    GTV 2.0
    AR01623
    1981/1 -> 1986/1
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    1.3
    -
    1977/11 -> 1981/4
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    1.6
    -
    1977/10 -> 1985/4
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    1.8
    -
    1979/4 -> 1985/4
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    1.8 Turbo
    AR01354
    1984/1 -> 1985/12
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    2.0
    -
    1979/4 -> 1980/12
    -
    ALFA ROMEO
    GIULIETTA
    2.0 Turbo
    AR01699
    1983/7 -> 1984/6
    -
    ALFA ROMEO
    SPIDER
    1.6
    -
    -> 1990/12
    -
    ALFA ROMEO
    SPIDER
    2.0
    -
    -> 1993/12
    -
    ALFA ROMEO
    SPIDER
    2.0 VELOCE
    -
    1977/1 -> 1986/5
    -
    ARO
    ARO 10
    1.4
    -
    1976/1 -> 1984/6
    -
    ARO
    ARO 10
    1.6
    -
    1976/1 -> 1984/6
    -
    AUDI
    CABRIOLET
    2.6 E
    ABC
    1993/6 -> 1996/12
    -
    AUDI
    CABRIOLET
    2.6 V6
    ACZ
    1995/5 -> 2000/10
    -
    AUDI
    CABRIOLET
    2.8 E
    AAH
    1992/11 -> 2000/10
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    FIAT
    127 P
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    FSO
    1500
    POLONEZ
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    1.5 GLE
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    1.5 GLI Kat.
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    1.6 GLE
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    1.6 GLI Kat.
    -
    1996/1 ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    2.0 GLE
    FORD
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Atu 1.6 GLI
    -
    1996/1 ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Atu Plus 1.6 GLi Kat.
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Atu Plus 1.6 GSi
    -
    1997/10 ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Caro Plus 1.5 GLE
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Caro Plus 1.5 GLI Kat.
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Caro Plus 1.6 GLi Kat.
    -
    ->
    -
    F.S.O-WARSZAWA
    POLONEZ
    Caro Plus 1.6 GSi
    -
    1997/10 ->
    -
    FIAT
    124 SPIDER
    2.0i Kat.
    132C3.031
    1979/6 -> 1985/4
    -
    FIAT
    124 SPIDER
    2.0i.e.
    132C3.031
    1982/3 -> 1987/3
    -
    FIAT
    128
    1.6
    131B1.000
    1979/3 -> 1982/3
    -
    FIAT
    128
    1.6
    131C2.000
    1980/11 -> 1985/4
    -
    FIAT
    128
    1.6 Super
    131A1.000
    1978/3 -> 1984/1
    -
    FIAT
    128
    2.0
    131B2.000
    1978/6 -> 1981/12
    -
    FIAT
    128
    2.0
    131C4.000
    1981/1 -> 1984/12
    -
    FIAT
    132
    1.6
    -
    1977/5 -> 1982/9
    -
    FIAT
    132
    1.6
    132C.000
    1977/5 -> 1982/12
    -
    FIAT
    132
    1.6 GL
    132C.000
    1972/10 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.6 GL
    132C6.000
    1976/5 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.6 GLS
    132C.000
    1972/10 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.6 GLS
    132C6.000
    1976/5 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.7
    132B1.000
    1975/11 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.8 Special
    -
    1972/2 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    1.8GLS
    -
    1974/2 -> 1979/1
    -
    FIAT
    132
    2.0
    132C2.000
    1977/5 -> 1981/6
    -
    FIAT
    132
    2.0i.e.
    132C3.000
    1980/1 -> 1982/12
    -
    FIAT
    ARGENTA
    1.0
    132D
    1983/6 -> 1987/3
    -
    FIAT
    ARGENTA
    1.1
    132C2
    1983/6 -> 1987/3
    -
    FIAT
    ARGENTA
    1.2i.e.
    132C3
    1983/6 -> 1987/3
    -
    FIAT
    ARGENTA
    1.6
    132D.000
    1977/5 -> 1987/3
    -
    FIAT
    ARGENTA
    2.0
    132C2
    1978/6 -> 1985/12
    -
    FIAT
    ARGENTA
    2.0
    132D1
    1981/9 -> 1985/12
    -
    FIAT
    ARGENTA
    2.0i.e.
    132C3.000
    1981/6 -> 1986/7
    -
    FIAT
    REGATA
    1.6 S i.e. 90
    149C2.000
    1987/1 -> 1989/7
    -
    FIAT
    TIPO
    1.8i.e.
    159A4.046
    1992/10 -> 1993/6
    -
    FIAT
    TIPO
    1.8i.e.
    835 C4.000
    1994/10 ->
    -
    FIAT
    TIPO
    1.8i.e.
    159A4.000
    1994/10 ->
    -
    FIAT
    TIPO
    1.8i.e. Kat.
    835 C2.000
    1992/3 -> 1993/3
    -
    FORD
    CAPRI
    1.6
    LCE
    1974/1 -> 1977/12
    -
    FORD
    CAPRI
    1.6
    LAC
    1974/9 -> 1977/12
    -
    FORD
    CAPRI
    1.6
    LCN
    1978/1 -> 1987/4
    -
    FORD
    CAPRI
    2.0
    NEN
    1978/1 -> 1985/12
    -
    FORD
    CAPRI
    2.8i Super
    PRN
    1981/1 -> 1985/12
    -
    FORD
    CORTINA
    1.6
    OHC
    1973/8 -> 1982/9
    -
    FORD
    CORTINA
    2.0
    OHC
    1970/7 -> 1982/9
    -
    FORD
    CORTINA
    2.3 6V
    -
    1977/8 -> 1982/9
    -
    FORD
    ESCORT VI
    2.0 16V RS Cosworth
    N5F
    1992/9 -> 1995/1
    -
    FORD
    ESCORT VII
    2.0 16V RS 4x4
    N7A
    1995/2 -> 1998/10
    -
    FORD
    ESCORT VII
    2.0 RS 16V Cosworth
    N5F
    1995/2 -> 1998/10
    -
    FORD
    GRANADA
    2.0
    -
    -> 1985/8
    -
    FORD
    GRANADA
    2.0i (STH)
    -
    1989/5 -> 1992/2
    -
    FORD
    GRANADA
    2.8i
    -
    1977/8 -> 1981/8
    -
    FORD
    GRANADA
    2.8i
    PRD
    1981/9 -> 1985/8
    -
    FORD
    GRANADA
    2.8i
    PRC
    1982/10 -> 1985/8
    -
    FORD
    SCORPIO
    2.9i
    BRG
    1995/2 ->
    -
    FORD
    SCORPIO
    2.9i 24V
    B0B
    1994/10 ->
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.0
    NEL
    1985/4 -> 1989/8
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.0i
    -
    1985/4 -> 1994/9
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.0i Turnier
    -
    1991/9 -> 1994/9
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.4i
    -
    1986/9 -> 1992/2
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.4i Turnier
    ARD
    1991/9 -> 1994/9
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.8i
    PRE
    1985/10 -> 1986/11
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.8i 4x4
    PRE
    1985/10 -> 1986/11
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.9 24V Turnier
    B0A
    1993/8 -> 1994/9
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.9i
    -
    1986/9 -> 1994/12
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.9i 24V
    B0A
    1991/4 -> 1992/2
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.9i 4x4
    -
    1986/9 -> 1994/9
    -
    FORD
    SCORPIO (GRANADA)
    2.9i Turnier
    BRD
    1991/9 -> 1994/9
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    1.3
    JCT
    1982/7 -> 1989/11
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    1.6
    -
    1982/8 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    1.8
    REB
    1984/10 -> 1986/12
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    1.8
    REF
    1987/10 -> 1989/9
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0
    NYT
    1982/8 -> 1984/10
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0
    NET
    1982/8 -> 1984/10
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0
    NET
    1984/11 -> 1986/12
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0
    NRD
    1985/10 -> 1986/12
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0
    NES
    1987/1 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0i
    -
    1985/3 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0i Ghia
    -
    1997/1 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0i GT
    -
    1997/1 -> 2001/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0i Turnier
    -
    1987/1 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.0i XR 4x4
    N9C
    1990/1 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.8 XR 4i
    PRT
    1982/8 -> 1986/12
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.8i XR 4x4
    -
    1985/2 -> 1988/8
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.9i
    B4C
    1988/8 -> 1993/2
    -
    FORD
    SIERRA (SAPPHIRE)
    2.9i XR 4x4
    -
    1988/8 -> 1993/2
    -
    FORD
    TAUNUS
    1.3
    -
    1970/1 -> 1982/7
    -
    FORD
    TAUNUS
    1.6
    LCJ
    1970/1 -> 1982/7
    -
    FORD
    TAUNUS
    1.6
    LAD
    1974/1 -> 1982/7
    -
    FORD
    TAUNUS TURNIER
    1.3
    -
    1979/7 -> 1982/7
    -
    INNOCENTI
    MILLE
    1.0i
    -
    1994/7 ->
    -
    LADA (VAZ)
    FORMA
    1100
    -
    1991/7 ->
    -
    LADA (VAZ)
    FORMA
    1300
    -
    1989/5 ->
    -
    LADA (VAZ)
    FORMA
    1500
    -
    1991/7 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1200 (2105)
    BA3 2101
    1981/9 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1300
    BA3 2105
    1985/9 -> 1990/12
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1300 L (2105)
    BA3 2105
    1981/5 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1500 Kat Kombi
    BA3 2103
    1994/8 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1500 Kombi
    BA3 2103
    1985/9 -> 1993/2
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1500 S (21093)
    -
    1989/6 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1500 Special (2105)
    BA3 2103
    1985/3 -> 1989/12
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1600 (21074)
    BA3 2106
    1988/1 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1700 Kombi
    -
    1994/8 ->
    -
    LADA (VAZ)
    NOVA
    1700i Classic (2107)
    -
    1996/6 ->
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1100
    BA3 21081
    1988/2 -> 1994/12
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1100 Kat.
    BA3 21081
    1996/2 ->
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1300
    BA3 2108
    1986/1 ->
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1300 Kat.
    BA3 2108
    1991/9 ->
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1500
    BA3 21083
    1988/1 ->
    -
    LADA (VAZ)
    SAMARA
    1500 Kat.
    BA3 21083
    1991/9 ->
    -
    LANCIA
    DELTA
    1.8i.e.
    835 C2.000
    1993/6 ->
    -
    LANCIA
    DELTA
    1.8LE
    836 C5.000
    1994/7 ->
    -
    MOSKVICH
    ALECO 21412
    1600
    -
    ->
    -
    PEUGEOT
    505
    2.0 STi
    829 (ZEJ)
    1979/8 -> 1986/10
    -
    PEUGEOT
    505
    2.0 Ti
    829 (ZEJ)
    1979/8 -> 1986/10
    -
    RENAULT
    R 18
    2.0
    J6R 716
    1982/5 -> 1984/6
    -
    RENAULT
    R 20
    2.0
    -
    1977/10 -> 1983/12
    -
    RENAULT
    R 20
    2.2
    851 700
    1980/10 -> 1983/12
    -
    RENAULT
    R 25
    2.2i GTX
    J7T
    1984/4 -> 1984/6
    -
    RENAULT
    R 30
    2.6
    -
    1975/10 -> 1983/12
    -
    RENAULT
    R 30
    2.7
    -
    1975/2 -> 1984/1
    -
    SEAT
    131
    2.0
    131C4.000
    1978/6 -> 1985/12
    -
    SEAT
    RONDA
    1.2
    124B6.000
    1982/6 -> 1983/12
    -
    SEAT
    RONDA
    1.4
    124B7.000
    1982/6 -> 1983/12
    -
    SEAT
    RONDA
    1.6
    022A.000
    1982/6 -> 1983/12
    -
    UAZ
    469
    2.0
    FIAT
    ->
    -
    ZAZ
    TAVRIA
    VAN
    -
    ->
    -
    ZAZ
    TAVRIA
    ZAZ 1102
    -
    2000/4 ->
    -
    Dostawcze
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    FORD
    P100 PICK-UP
    1.6
    -
    1982/4 -> 1987/12
    -
    FORD
    P100 PICK-UP
    2.0
    -
    1988/1 ->
    -
    FORD
    TOURNEO
    2.0i
    -
    1994/11 -> 2000/12
    -
    FORD
    TRANSIT (86)
    1.6
    LAT
    1985/11 -> 1991/9
    -
    FORD
    TRANSIT (86)
    2.0
    NAT
    1985/11 -> 1991/9
    -
    FORD
    TRANSIT (86)
    2.0
    N6T
    1985/12 -> 1992/9
    -
    FORD
    TRANSIT (86)
    2.9i
    -
    1989/4 -> 1991/6
    -
    FORD
    TRANSIT (92)
    2.0
    NCA
    1991/9 -> 2000/9
    -
    FORD
    TRANSIT (92)
    2.9i
    -
    1991/7 -> 1994/9
    -
    IVECO
    DAILY (GRINTA)
    30- 9
    6132BZ 2C0
    1981/12 -> 1987/12
    -
    IVECO
    DAILY (GRINTA)
    35- 9
    613BZ 2C0
    1981/12 -> 1987/12
    -
    NISSAN
    TRADE
    2.0 D
    LD20E
    1987/3 ->
    -
    NYSA MOTOR
    POLONEZ TRUCK
    1.6 MPi
    -
    2001/1 ->
    -
    NYSA MOTOR
    POLONEZ TRUCK
    Cargo-Van 1.6
    -
    ->
    -
    NYSA MOTOR
    POLONEZ TRUCK
    STANDARD (ST) 1.6i Kat.
    -
    ->
    -
    RENAULT
    MASTER I
    2.0
    829
    1982/10 -> 1984/6
    -
    RENAULT
    MASTER I
    2.2
    829 731
    1980/10 -> 1984/6
    -
    RENAULT
    TRAFIC I
    2.0
    829
    1980/9 -> 1984/6
    -
    Ciężarowe
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    FORD
    A-SERIA
    0510 V6
    HXC
    1986/1 -> 1986/1
    -
    FORD
    A-SERIA
    310
    V6 LC-ESSEX
    1973/10 -> 1983/6
    -
    FORD
    A-SERIA
    510
    V6 LC-ESSEX
    1973/10 -> 1983/6
    -
    FORD
    A-SERIA
    610
    V6 LC-ESSEX
    1973/10 -> 1983/6
    -
    Wózki podnośnikowe
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    STILL
    R-SERIA
    R 40
    FORD
    ->
    -
    Wózki transportowe
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    LINDE-GŰLDNER
    H-SERIA
    H 12
    FORD 1.3
    ->
    -
    LINDE-GŰLDNER
    H-SERIA
    H 15
    FORD 1.3
    ->
    -
    LINDE-GŰLDNER
    H-SERIA
    H 20
    FORD
    ->
    -


    Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - Sędziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht




    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


    W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



    e-mail: sklep@unisystem.com.pl





    UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
    [DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU]

    Link: allegro.pl/-i6076309756.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sklepabc.htw.pl